לדוגמא – הכרזה על יעדי הארגון לשנה הבאה יכול בקלות להפוך לפעילות שיש לה ערך גבוהה מאוד לאגון, גם לעובדיו וגם ללקחותיו.
הרמת כוסית לפני החגים יכולה ליצור הד במדיות בחברתיות ולא צריכה להישאר רק ב״משרד״ ובאמצעותנו נוכל לפרוץ את הגבולות של המשרד ונוכל למקסם את האירוע הכביכול הפשוט הזה לאירוע העל משמעות ללקוחות ולעובדים.
סיכום שנת פעילות לאו דווקא צריכה להישאר בתוך החדר של ישיבת ההנהלה אלא יכולה באמצעותנו להגיע ללקוחות ולהפוך לאירוע בעל משמעות ונצחיות.
הכרזה על מוצר חדש (ייצור או ייבוא) באמצעותנו יהופוך לאירוע כמו של החברות הגדולות בעולם שיש לו הד ועם התיעוד של האירוע הזה נוכל לקדם את המוצר ולמקסם את אירוע ההכרזה לטובת קידום, שיווק ופרסום המוצר החדש והחברה בכללה.